fbpx
Strategie, advies en uitvoering ...

Online marketing


Online marketing is het complete plaatje van je communicatie online, waarin de website, zoekmachine optimalisatie, e-mail marketing en social media uitingen gecombineerd worden. Door de verschillende elementen te combineren kun je een consistent beeld naar de doelgroep presenteren. Dit is belangrijk want hierdoor word je sneller herkent en bouw je een betere naam of merk op. Wij zetten de verschillende online media elementen gezamenlijk in om een doel te bereiken. De verschillende media kanalen kunnen elkaar versterken en zeer krachtig zijn, mits er goed afgestemd wordt en dezelfde boodschap gecommuniceerd wordt.

Zo kijken wij welke stappen een bezoeker, klant of ambassadeur neemt tot hij of zij over gaat tot contact of aankoop (conversie)? Je wil deze weg naar conversie zo optimaal mogelijk inrichten. Daarbij wil je deze conversies/bestellingen uiteraard realiseren tegen de juiste kosten of met de hoogste ROI of ROAS. Het is in dat geval zeer belangrijk om te begrijpen hoe je doelgroep zich online oriënteert en welke kanalen daarbij betrokken zijn. Kortom, je moet de online "customer journey" van je klant goed in kaart brengen om het maximale online rendement te realiseren. Op welke websites en platforms komt jouw (potentiële) klant en wat is het meest ideale conversie pad? Daar gaat de online customer journey over!

Wat houdt een online marketing traject in?

In een online marketing traject bekijken wij voor jou welke middelen voor jou goed te gebruiken zijn. Wat geeft resultaat!
Wij geloven erin dat je dit vaak zelf het best uitvoert en wij met je meekijken. De online marketing voor je monitoren en jou helpen om het beste resultaat te bereiken. Regelmatig gaan we dan samen kijken hoe de resultaten zijn en aan welke dingen wat veranderd zou kunnen worden voor betere resultaten.

Heb je hier geen tijd voor, wij kunnen het ook voor je uitvoeren. Ook dan gaan we regelmatig samen kijken hoe het gaat en of je tevreden bent.
Wij geloven in samenwerking en zijn eerlijk over wat we doen en vinden het belangrijk dat je erbij betrokken bent.

Wat is een Customer journey?

De customer journey brengt in kaart welke contactmomenten de doelgroep met jou kan hebben voordat ze overgaan tot het aanschaffen van jouw product of dienst.

Vrijblijvende offerte?

Plan een afspraak

085 877 0298

1 / 1