Resultaat brand archetype test

Archetype Zorgzame

Bescherming, veiligheid
en zorg.

Jij vindt het waardevol om andere mensen te (be)dienen en beschermen.

De online marketingstrategie kan je richten op behulpzaamheid en het creëren van een zorgzame en beschermende relatie. Sentimentele, fijne herinneringen, een fijn thuisgevoel en gevoelens van veiligheid staan centraal. Beelden zijn familiegericht, en er wordt gebruik gemaakt van zachte kleuren.

Wil jij verder aan de slag met de merkwaarden?

Heb jij je in de vorige stap ingeschreven? Dan hoef je nu niets meer te doen. Heb je dit nog niet gedaan, schrijf je dan in op onze gratis mini-cursus. Je ontvangt gedurende 4 weken, een e-mail over hoe je jouw bedrijf kan versterken:

Week 1: Jouw bedrijfsidentiteit in beeld; inspiratie en verzamelen van de juiste beelden.
Week 2: Je website als marketingmachine; integreren van de merkidentiteit.
Week 3: Hoe je content met waarde schrijft; creëer binding door persoonlijkheid.
Week 4: Hoe je social media kunt inzetten in jouw voordeel in de juiste stijl.

Daarnaast ontvang je een EXCLUSIEVE BONUS + maandelijks de laatste online trends en voorbeeldcases die voor jouw bedrijf interessant zijn. Zo helpen we je verder op weg met het neerzetten van een sterke online identiteit.