Archetype test Wat maakt jouw bedrijf uniek? Een goed bedrijf heeft een persoonlijkheid. Een karakter dat mensen aanspreekt en ervoor zorgt dat ze jouw bedrijf zullen kiezen in plaats van de concurrent. In 7 stappen proberen we om deze merkpersoonlijkheid te achterhalen. De test is niet lang, neem dus de tijd om echt even over de vragen na te denken. Klik hieronder op de knop Volgende om de test te starten! 1. Hoe heet het bedrijf? 2. In welke sector valt het bedrijf? Agrosector Bouwnijverheid Detailhandel Horeca / recreatie Zakelijke / persoonlijke dienstverlening Zorg 3. Welke waarden van het bedrijf ben je het meest trots op? Het bedrijf helpt mensen om relaties te leggen en/of biedt producten aan waardoor zij zichzelf of het leven aantrekkelijker vinden. Anderen helpen bij het vinden van hun geluk. Het bedrijf staat voor eenvoud en ethiek. Kennis en waarheid zijn binnen het bedrijf topprioriteit er is een hoge mate van expertise. Het bedrijf helpt mensen of andere bedrijven compleet te transformeren van... naar ... (ziekte naar vitaliteit, arm naar rijk etc.) Het bedrijf verandert de status quo binnen de branche. We hebben lef! Pionieren en nieuwe dingen ontdekken is wat het bedrijf je wil laten ervaren. De drempel is laag en er heerst een ouderwetse gezelligheid en “doe-maar-lekker-gewoon” cultuur. Andere mensen te (be)dienen en beschermen heeft veel waarde voor het bedrijf. Schoonheid en kwaliteit staan hoog, het bedrijf biedt klanten manieren om iets te creëren of opnieuw te ontdekken. Het bedrijf is marktleider of werkt aan marktdominantie op lange termijn. Het bedrijf daagt mensen of andere bedrijven uit sterker te zijn en meer van hun potentie te benutten. Het bedrijf houdt van kinderlijk plezier en gebruikt slimme en eigenzinnige methoden om mensen dingen anders te laten zien. 4. De doelgroep van het bedrijf hecht de meeste waarde aan: Uitdaging Ergens bij horen Stabiliteit Individualiteit 5. Als een beroemdheid ambassadeur voor het bedrijf moest zijn, wie kies je dan? Heleen van Royen Forest Gump Sherlock Holmes Oprah Winfrey Richard Branson Floortje Dessing Frans Bauer Moeder Teresa Jan des Bouvrie Donald Trump Arjen Robben Robin Williams 6. Het belangrijkste platform voor het bedrijf is: Facebook Twitter Linkedin Youtube Instagram Google Anders 7. Wat is voor het bedrijf het belangrijkste om te communiceren? Feiten Gevoel Je hebt nu alle vragen beantwoord! Klik op volgende voor het resultaat. Laat je ook jouw naam / e-mail achter? Dan ontvang je gedurende 4 weken, een e-mail over hoe je jouw merkpersoonlijkheid uit de test kan versterken. Zie ook onze privacy verklaring. Je kan deze velden ook leeg laten. Naam E-mailadres Time is Up! Time's up