Resultaat brand archetype test
Archetype Gewone man
Normaal, familiair en vertrouwen.
Jouw merk stelt mensen op hun gemak. Promoot de ‘ouderwetse’ doe-maar-gewoon-waarden. Draag een familiecultuur uit die uitnodigend is en waar je welkom bent.
Qua marketing: Ga voor mondelinge communicatie (video!) en het gebruik van alledaagse, herkenbare beelden. Niets buitensporig of schokkends. Bouw een vertrouwensrelatie op met jouw klanten. Geld-teruggaranties en vergelijkbare diensten zijn gewoon. Social media is voor jou dé manier om te werken aan nog meer herkenning en transparantie, en om nog meer klanten beter te kunnen helpen in hun dagelijkse bestaan.
Wil jij verder aan de slag met de merkwaarden?
Heb jij je in de vorige stap ingeschreven? Dan hoef je nu niets meer te doen. Heb je dit nog niet gedaan, schrijf je dan in op onze gratis mini-cursus. Je ontvangt gedurende 4 weken, een e-mail over hoe je jouw bedrijf kan versterken:
Week 1: Jouw bedrijfsidentiteit in beeld; inspiratie en verzamelen van de juiste beelden.
Week 2: Je website als marketingmachine; integreren van de merkidentiteit.
Week 3: Hoe je content met waarde schrijft; creëer binding door persoonlijkheid.
Week 4: Hoe je social media kunt inzetten in jouw voordeel in de juiste stijl.
Daarnaast ontvang je een EXCLUSIEVE BONUS + maandelijks de laatste online trends en voorbeeldcases die voor jouw bedrijf interessant zijn. Zo helpen we je verder op weg met het neerzetten van een sterke online identiteit.