Resultaat brand archetype test

Archetype Minnaar

Passie, waardering, dankbaarheid en toewijding.

De klant staat voor jou centraal en jouw marketing is er ook op gericht om de klant het gevoel te geven dat hij speciaal is. Houd de communicatie persoonlijk, uitingen zijn gericht op vertrouwen en mooie dingen in het leven (schoonheid, plezier, ontspanning).

De lange termijn relatie met klanten is belangrijk. Social media is hier goed geschikt voor en kan voor jou een belangrijke manier zijn om te communiceren. De tone-of-voice kan affectief en warm zijn. Maak hierbij gebruik van bijvoeglijke naamwoorden om je boodschap kracht bij te zetten. Bijvoorbeeld: De mooie ring of de prachtige reis.

Wil jij verder aan de slag met de merkwaarden?

Heb jij je in de vorige stap ingeschreven? Dan hoef je nu niets meer te doen. Heb je dit nog niet gedaan, schrijf je dan in op onze gratis mini-cursus. Je ontvangt gedurende 4 weken, een e-mail over hoe je jouw bedrijf kan versterken:

Week 1: Jouw bedrijfsidentiteit in beeld; inspiratie en verzamelen van de juiste beelden.
Week 2: Je website als marketingmachine; integreren van de merkidentiteit.
Week 3: Hoe je content met waarde schrijft; creëer binding door persoonlijkheid.
Week 4: Hoe je social media kunt inzetten in jouw voordeel in de juiste stijl.

Daarnaast ontvang je een EXCLUSIEVE BONUS + maandelijks de laatste online trends en voorbeeldcases die voor jouw bedrijf interessant zijn. Zo helpen we je verder op weg met het neerzetten van een sterke online identiteit.