Resultaat brand archetype test

Archetype Onschuldige

Verwondering, vertrouwen en optimisme.

Jij helpt klanten met de voor hun 2 belangrijkste behoeften in hun hectische leven: eenvoud en geluk. Puurheid en échte ervaringen opdoen liggen daarom ten grondslag van de online marketing. Jouw communicatie moet gericht zijn op een gevoel van nostalgie. Maak daarom gebruik van gedempte kleurencombinaties en zachte beelden. Zet daarnaast social media in om ervaringen te delen en een eerlijke, betrouwbare cultuur te schetsen.

De tone-of-voice kan vrolijk en aanmoedigend zijn.

Wil jij verder aan de slag met de merkwaarden?

Heb jij je in de vorige stap ingeschreven? Dan hoef je nu niets meer te doen. Heb je dit nog niet gedaan, schrijf je dan in op onze gratis mini-cursus. Je ontvangt gedurende 4 weken, een e-mail over hoe je jouw bedrijf kan versterken:

Week 1: Jouw bedrijfsidentiteit in beeld; inspiratie en verzamelen van de juiste beelden.
Week 2: Je website als marketingmachine; integreren van de merkidentiteit.
Week 3: Hoe je content met waarde schrijft; creëer binding door persoonlijkheid.
Week 4: Hoe je social media kunt inzetten in jouw voordeel in de juiste stijl.

Daarnaast ontvang je een EXCLUSIEVE BONUS + maandelijks de laatste online trends en voorbeeldcases die voor jouw bedrijf interessant zijn. Zo helpen we je verder op weg met het neerzetten van een sterke online identiteit.